fredag 20 november 2009

Beautiful bath

Hej hopp!
I dag är jag ledig! Har suttit vid datorn och grejat en stund. Skulle ha städat innan barnen kommer från skolan tänkte jag, men...
Äh, det får vänta. Jag hoppar hellre i badet en stund med mitt nya badskum Passion jag köpte på Åhlens igår...
Önskar dock det var i detta underbara badrum... *fniss*

Ikväll blir det i alla fall Idol för hela slanten. Alla som är kvar är otroligt duktiga tycker jag, men jag har ändå mina två favvisar, Mariette och Tove! Heja tjejer!!!

Kram på er från Susanna i badet!

21 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen,
Vilket vackert badkar, klart man blir badsugen.
Jag sitter kilstrad i soffan och kollar på Idol ikväll. Håller på Tove och Erik. Men kollar man trenden, så borde det bli en tjej som vinner i år. Hitills har det ju varit varannan kille/tjej som vunnit.
Kramiz AC

Anci sa...

Hej !
Du visar ett vackert badrum och hellre njuta i badet än att städa :)

Ha det så skönt i helgen

Kram
Anci

n o r d i n g å r d e n sa...

Jäklar anamma vilket vackert badrum, och badkar!!! Du har ju ett jättefint badrum Susanne, inte en millimeter av mitt badrum är fint, det är i af ditt, många millimetrar: ) Ha en skön helg! Mari.

annaslantliv sa...

Ja det var ett härligt badrum!
Har varit ute på fm så jag är superruggig nu. Fryser rejält så ett bad är ingen dum idé.

Sen blir det Idol som sagt. Idag ska Reza åka!

Må så gott!

Kram Anna

Les Cotrions sa...

This bathroom is gorgeous! I'd like to have a similar one!
A nice week end to you!
Vale

Kitchen of the Princess sa...

It looks lovely and relaxing!

Have a nice weekend
Annemarie

Malin sa...

Ååååh vilket fint badkar! Vill också ha ett fint med tassar på. Hoppas på det någon gång i framtiden. Bra att du unnar dei ett bad istället för att städa! Det skulle man nog försöka göra lite oftare. Trevlig helg och kram på dig. Malin

♥ Fyra årstider sa...

Jag blev nästan vansinnig på att få in Ikea inlägget. Satt hur länge som helst och skickade några arga mail Grrr. Inte ska man behöva lägga så mycket tid på det. Skönt att det är klart nu.
Kram Lotta

Tessie sa...

Vacker badrum, nått att önska sig i julklapp :-)
Jag håller på Tove i idol, tycker hon är både duktig har utstrålning och verkar ha en härlig personlighet!

HA en mysig fredag!

Kram Torparfrun

Karin Krut sa...

Då är vi fler som håller tummarna ikväll ;) Visst är det härligt med badkar, tyvärr har vi så tråkig badhörna i vår lägenhet så att det inte alls inbjuder till några härliga badstunder, förhoppningsvis blir det ändring på det när vi får färdigt badrummet i stugan ;)
Ha en skön helg
Kram Karin

marie sa...

Men guud vilket underbart badrum du har hittat..precis de rätta känslan.
Ska också kolla idol ikväll! Visst påminner väl Mariette lite om Magda?
Ha nu en härlig helg och nu ska vi åka och ställa oss i vaccinationskön. :(
Kramkram
Marie

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Tack för dom underbara skyltarna jag beställde, älskar den med här bor bara snälla barn.
Kika in till mig så får du se den.
Kram Theres

Det vita dårhuset sa...

Hej gumman :o)
Kommer inte ihåg att jag sett något badkar hemma hos dig men det badrum jag såg var då f..n så mysigare än det där!

Vi tog bort vårat badis för några år sen för att få plats med tvättmaskinen istället... Bra va?! *fniss*.

Jag lider inte av det men barnen skulle tycka det var super att få plaska runt i ett badkar.

Jag å andra sidan blir bara irriterad på att det antingen är för varmt eller för kallt. Och vad sjuton ska Erika göra i ett badkar????? Kan ju inte måla där....eller ?! :o))))))

Och NEJ har jag sagt!(blink blink) Tove ut.. Men Mariette gillas :o)

Hat gött fialotta! Kramar Erika i det halvfärdiga dårhuset

Malmkakan sa...

Jaaa visst är Mariette och Tove härliga! Ska oxå mysa framför tvn ikväll...

Underbart badrum. Vill oxå ha!
Vi ska sätta igång o rusta vårt efter julhelgerna...
Vi har ett riktigt 70-tals badrum nu där man ogärna tänder ljus och kryper ner i ett bad.
Nää, en snabb dusch och ut därifrån...

Trevlig helg!
Cecilia

Anonym sa...

Hej Susanne!
Vilket underbart badrum du visar idag. Själv tycker jag att bada bastu är toppen.
Ha en fin helg.
Gun-Britt

rosenskära sa...

Skönt att höra att det är fler än vi som är Idol-nördar. Skäms nästan att berätta det men vi missar inte ett avsnitt! Så kul är vi på fredagkvällar!
À propå badskum köpte jag ett från Björk & Berries på Åhléns som luktar mums!

Ha det fint och krama dina go'a familjemedlemmar!
Lena

Fruädel sa...

Visst är de vackra! Badkaren med tassar, vi har röstat enhälligt för det här hemma! Så ett fint badkar med tassar ska det bli på övervåningen, hurra!
Jag håller på Mariette och Reza!!!
Men de är ju så duktiga allihop!
Kram på dig fina du!/Tess

Ljuva lantliv sa...

Så härligt med en ledig dag! Längtar tills vårt badrum är klart - ett varmt bad med gott badskum gör underverk så här års! Önskar dig en solig och mysig helg! Kram Anna

hemtrevnad marie sa...

Ja det är ett vackert badrum...och jag hejar på Tove, Erik och Calle!!
kraam

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Ja ett sånt badrum vill jag också ha.
Läste om ditt föräldramöte från skolan, mina barn är ju rätt stora nu, men i den skolan som de gick när de var små, så hade de en datorsal, och mina söner berättade att kompisarna gick ut på porrsidor och ingen la märke till det, ja det finns säkert mycket annat dåligt som man inte ens vet om att det existerar.
Ofta handlade det om barn som hade föräldrar med svåra alkoholproblem eller var utplacerade här på landsbygden av socialförvaltningen.
jag menar att man inte är trygg i skolan, heller, men vi gjorde så att vi förmanade och talade med våra barn, så mycket vi kunde, sen får man bara hoppas att allt gått bra.
Om de har ett tryggt hem och föräldrar som vet var barnen är, som har koll och kan säga ifrån,när barnen säger, ja men hon får ju eller ja men han får ju, då brukar det gå bra.
Vet inte varför jag skriver det här, kom bara att tänka på det.
Kram Zara

Ina sa...

Ser inte fel ut att hoppa i det vackra badkaret!!:-)
Jag håller på Mariette och Erik men eftersom jag är kvinna är jag solidarisk med Mariette och hoppas på att hon vinner så kan man väl göra!?;-)
Kram Ina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin