söndag 22 november 2009

Julpynt på IKEA



Nu kan ni rösta på mina förslag och måånga andras på IKEAs hemsida. Röstningen pågår fram till den 20 December...

Jag och många andra bloggare blev i år tillfrågade om vi ville göra förslag på enklare julpyssel eller dukningar som ska passa alla och inte vara för tidskrävande eller kostsamt....
Jag gjorde tre pysseltips och en dukning...
Klicka här! Så kommer du dit... Jag blir naturligtvis superduperglad för alla röster jag får av er alla.....



Tusen tack & kram! Susanne

19 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska rösta på dig påd irekten.
kram Ylva

Anneli sa...

Guuu vilka fina tips du har gjort. Jag har röstat på dig nu.
Anneli B

Anonym sa...

Vilken blog!
Like it! Will be back
J

Kaylovesvintage sa...

nice idea , looks good

Skatan sa...

Nyröstad skata här!

Kram,

A

Anonym sa...

Hej Suss!

Nu ska det bli spännande att gå in på IKEA oh kika. Du är ju såå duktig.

Vad fint det var med ljus, koppar och siffror tillsammans.

Här sitter jag, stickar och myser men ser nu att solen kikar fram i Stockholm så jag ska rusa ut med vovven och njuta en stund

Stora kramen
LEna

Anonym sa...

Wonderful blog!
Love your images.
Sandra vintagelovers

Liten Bod sa...

Så fint! Jag måste genast slinka in på deras hemsida och kolla... Hallen är så vacker, den kan aldrig se ut som vår om du så travar bandyklubbor upp på halva väggen :) Kram, Tina

fröken knopp sa...

ska genast kika in o rösta!!!

Ljuvlig bild den du visa här!!

kramar elin

Anonym sa...

Hi,hi nu har jag röstat!
Bad min man rösta på hans laptop också. Bra va?
kram Birgitta

Useful Art sa...

Hej susanne!
Vilka fina juldekorations-tips du hade gjort hos ikea :) Självklart ska jag rösta på dig!

Kram /Sara

Anonym sa...

Hej Susanne!
Vilka underbara tips du visar hos IKEA. Jag har röstat.
Gun-Britt

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Susanne!!

Vilka härliga tips från dig på IKEA, rolig idé - hoppas många röstar på oss allihop!

Skylten blev såå fin i kejsarens rum! Tusen tack. Pengar på väg!

Kram kram Jes ♥

Kalkstenssommar sa...

Hej Susanne!
Vilka fina grejer du har gjort på IKEAS hemsida. Jag har röstat på dig.

Kram L

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, gleder meg til å se, Susanne!! Dette har jeg gledet meg til!!! Skal selvfølgelig rösta på dine bidrag;)

Klem Anette:)

p.s. tar du utfordringen min?!

Anonym sa...

Hej! :-)

Jag vill välkomna dig till min nyskapande foto/inredningsblogg DESIGN by B. Hoppas du kikar förbi & glöm inte börja prenumerera. För snart kommer nya fräscha julfoton.

Kram Benita

The Real Estate Talker sa...

I so wish I could get it to translate into English for me to read and vote on IKEA, but it will not.
Cheryl

Kamomilla sa...

Jag har varit in och kikat! Gillar dina förslag alldeles extra skarpt! :D Du har en så genuin känsla!

Kitchen of the Princess sa...

Lovely idea, Susanne. Thank you so much!

Viele Grüße

Annemarie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin