tisdag 17 november 2009

Tack!

Tusen tack för era åsikter och tips!
Nu har jag bestämt mig...
Jag kör på som förut med endast två spalter, men ska börja fräscha till högerspalten lite grann och uppdatera den mycket oftare.
Håller med er att tre spalter kan bli en aning rörigt och jag känner mig själv och vet att jag vill ha det ganska enkelt...
Jag är ju en enkel men lycklig själ!

Bjussar på en underbar inspirationsbild i dag.... Vilken veranda, vilket bord och vilken skylt! Hela miljön är fantastisk... Love it!

kram Susanne

31 kommentarer:

Skatan sa...

Halloj!

Jag har provat men lämnat 3-spaltaren bakom mig...jag underhöll den helt enkelt inte nog bra. Så jag håller med om det enklare valet ;)

önskar en fin dag.

Anna i blåsten

fröken knopp sa...

tror nog med bara på 2 spalter..tycker det blir mer rörigt med 3..:)

Vilken bild!! bordet är ju bara ljuvligt vackert!!

kramar elin

Anette sa...

Kul med lite förnying men inte så att man blir alldeles stirrig av alla bilder mm. Det kommer att bli kanon tror jag. Bilden var jätte fin. var har du hittat den? Gillar bordet mycket, titta på benen....

Här är det grått o trist så nu måste jag pyssla lite o tända ljus så blir det mysigt.

kramar @nette

n o r d i n g å r d e n sa...

Enkel med lycklig själ var ordet: ) Vilken veranda, jo tack!! Mari.

ANNIKA sa...

Vilken härlig bild!och bordet sen...
Jag tycker nog att det räcker med 2 spalter.Enkelhet vinner i längden...
Fortsätt som förut.I like it!
Kram ANNIKA

Anonym sa...

Personligen föredrar jag 2 spalter. Lätt det blir rörigt annars.

Vackert bord!

Ha det gott!

Kram Renate

Anna-Malin sa...

Heeej!

Vilken fantastisk bild....önskar...

Det är inte alltid lätt det där med layouten...Själv "möblerar" jag kanske om lite förmycket på bloggen...(där också....?!)
Ny header, ny header igen, bakgrundsfärg....ja...
Men det är ju en smaksak och jag är helt övertygad att vad du än väljer så blir det bra ;).

KRam!

Camilla sa...

Hej Susanne!¨

Tycker så mycket om din blogg precis som den är!!! :)

Underbar inspirationsbild - så vackert! Det där bordet skulle jag vilja ha...

Kram till dej!

Ulrika sa...

Din blogg är alltid superfräsch och vilken ljuvlig bild, tack för inspirationen du alltid ger :-)

Kram från Ulrika i Sandviken

VITA NYANSER sa...

Så snyggt!!! Vad kul att du skrev om tre spalter, har själv funderat på det, men då kan jag ju sluta fundera = )! Jag är oxå för den enkla stilen.

Kram L-L

abby jenkins sa...

What a calm setting! I want to have lunch there right now! :^D

Rut och Signe sa...

Enkelt, tydligt och stilrent. Snygg blogg - hälsar Marie

pillan sa...

nej du vännen ...allt är bra som det är ..
känns som om du hittat din blogg, själv ändrar jag och står i på min , blir aldrig riktigt nöjd ...
men kan inte heller ta på problemet ..
så det är väl bara att fortsätta att prova sig fram .

men din blogg känns väldigt bra med två rader , tre känns mycket och rörigt , jag har testat det oxå..

otroligt vacker veranda bild du hittat ..

kram

Anci sa...

Hej !
Tack för inspirationsbild. Nu längtar jag lite till sommaren...

Du har en underbar blogg, om det så är i två eller tre spalter :)

Kram
Anci

Anonym sa...

Hej!

Har inte läst din blogg så länge, men jag måste bara säga att du har ett sååååå fantastiskt fint hem. Vilken smak och vilken härlig stil! Precis som jag drömmer om att få ihopa det här hemma=)

Man blir bara så glad och inspirerad av att läsa din blogg och titta på alla dessa underbara bilder.

Vänliga hälsningar
Helene

Villa Galanthus sa...

Hello,
your vlog looks wonderful! I like that plain white and antik look. What a pitty I can´t read your language...
Best
Michaela

Kalkstenssommar sa...

Bra beslut! Den är bäst precis så här!

Bordet på bilden skulle gärna kunna få flytta hem till mig....

Kram L

Anonym sa...

Jamen vilken läcker bild!
Din blogg är helt perfekt. Ändra inte på nånting. Njuter av den nästan varje dag.
/Ylva

Villa Solberga sa...

Hej

har följt din blogg länge nu men tror inte jag skrivit någon kommentar tidigare! det får det bli ändring på =)

Vilket vackert hem ni har, helt underbart så din blogg är verkligen en inspirationskälla!

/Jenny

Ljuva lantliv sa...

Tycker din blogg är så fantastisk precis som den är men visst är det kul att hitta på lite nytt då och då. Ser fram emot att se vad du hittar på! Ha en mysig kväll. Kram Anna

bikim sa...

Love it the way it is dear Susanne!
Have a lovely evening!
Rosa

pysseltanten sa...

Ååh vilken fin veranda...=))
Kraamizar Git

Lilla huset på prärien sa...

Vilken underbar bild! Suuuper helt enkelt. Precis sådär skulle man ju ha det :)

Kram J

The Real Estate Talker sa...

thanks for visiting my blog. Yes, you can borrow my pics. I check your blog everyday, I just love it
And Alice too.
Cheryl

Anonym sa...

Enkel men lycklig själ! Du är då för härlig du Susanne.
You go girl! Love yor blogg.
Linnea (som alltid läser din sida men inte brukar skriva nåt)

Marina Capano sa...

Hallo! lovely blog! I love white deco!

xoxo

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Din blogg är lugn och vacker och harmonisk, min blogg,
(ljuskronor och nostalgi) däremot är just nu stökig, men jag behöver omväxling, sen får jag ju komma till er som har så vita och sköna bloggar.
Jättesnyggt, tycker jag du har.
Inget alls att fundera över.
Kram Zara

houseofchandeliers and vintage sa...

Nämen hej igen, nu fick jag se bilderna från reportaget, som är från ditt hem, den tidningen har jag köpt när jag var på min Skåneresa och jag har njutit så av just de bilderna, man får gratulera.
Kram Zara

Ett Vitare Hem sa...

Kan bara hålla med, hade gärna haft den verandan ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Vilken underbar bild!

Var har du hittat den? Ser att du inte anger varken källa eller fotograf... Aja baja

Mvh

Maria

Anonym sa...

Glömde nämna att jag själv är fotograf...

Kram Maria

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin