torsdag 27 oktober 2011

Painting day

picture from my office


I dag blir det lite målarjobb här hemma. Har allt möjligt smått som ska målas färdigt innan något nytt kan påbörjas...

Sedan blev jag sugen på att skapa något också, kanske en tavla. Det var så länge sedan... I unga år älskade jag att måla och teckna och gick gärna olika tecknings och målarkurser så fort jag hade tid.

Ha en fin dag mina kära bloggvänner!

............................

Today I will have a finish - up - what - I - started day,
I also want to do something creative. Maybe paint or draw a picture...

Have a nice creative day everyone of you out there too!

Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

En god arbeidsøkt til deg! Malingsjobb har vi mer enn nok av her hjemme også, det blir liksom til at det hele tiden kommer noe i veien for at det skal fullføres ;) Klem fra Tonje/Norge

Anonym sa...

Älskar dina bilder. Du är en duktig fotograf suss! Vad använder du dig av för kamera?

Lene

me and alice sa...

Hej Lene!
Tusen tack för din kommentar. Vad glad jag blir!!! :D
Jag har alltid haft Canon och den här bilden tog jag med min andra kamera, canon EOS 1000D. Nu använder jag en Canon EOS 600D.

kraam Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin