onsdag 22 januari 2014

YLVA SKARP


 
 
Efter ännu en mässa har Ylva Skarp ännu en gång förtrollat mig med sina nyheter.




 
Den här gången finare än någonsin, kolla in de underbara färgerna.
 
 Jag blev helt såld på det vackra R.et som går i bruna toner, galet vackert.





Under Ylvas pressvisning bjöds vi på äkta Leksandsvatten i coola små Skarp-flarror.



 
Man kunde (om man ville) prova på att skriva kalligrafi, vilket är otroligt svårt.
 
Vad som krävs är nog många års övning och en speciell teknik för att få till den rätta Ylva-snitsen.








Med oss fick vi ett presskit i snyggaste Ylva-stil.




 
Gissa om jag höll på att svimma när jag öppnade kuvertet och såg det snygga R:et!
 
En lycklig me & alice har nu något fint som ska ramas in här hemma.
 
Kram på er!
 
 
.................
 
 
Pictures from Ylva Skarps press-pre-view of her news at the Formex fair.
 
I'm in love in her new paintings in soft Brown colours.
 
Don't you love them too?
 
 
have - a - fab - evening
 
Susanne xoxo
 
 
 

5 kommentarer:

Ylva Skarp sa...

puss och tack!!!

Anonym sa...

Fina. Jag har en personality tavla tillverkad av Ylva skarp som jag gillar.
Fick den av min sambo i julklapp.
hej från Jenny

Annas skattkammare sa...

Åh så snyggt!!
Kram Anna

Martin sa...

Fantastiska bilder! Älskar Ylvas grejer. Så rätt och sååååå vackert!

Jennie sa...

R:et är jättefint!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin